top of page

POLITYKA SKLEPU

Polityka dostawy

POLITYKA DOSTAWY

Oto sekcja Polityki dostawy. To świetne miejsce, aby podać aktualne informacje na temat metod wysyłki, pakowania i kosztów. Mów prostym językiem, aby zdobyć zaufanie klientów i zatrzymać ich przy sobie na dłużej.

 

Oto drugi akapit w Twojej Polityce dostawy. Kliknij tutaj, aby dodać swój własny tekst i edytować go. To proste. Po prostu kliknij „Edytuj tekst” lub kliknij dwukrotnie, aby dodać informacje na temat Twojej polityki i zmienić czcionkę. W tym miejscu  możesz opowiedzieć swoją historię i przedstawić się użytkownikom.

Polityka zwrotów

POLITYKA ZWROTÓW

Oto sekcja Polityki zwrotów. To świetne miejsce, aby poinformować swoich klientów, co mają zrobić w przypadku, gdy zmienili zdanie na temat zakupu lub gdy są niezadowoleni z produktu. Jasno określona polityka zwrotów to świetny sposób na budowanie zaufania i zapewnienie klientów, że mogą kupować bez obaw.

 

Oto drugi akapit w Twojej polityce zwrotów i wymiany. Kliknij tutaj, aby dodać swój własny tekst i edytować go. To proste. Po prostu kliknij „Edytuj tekst” lub kliknij dwukrotnie, aby dodać informacje na temat Twojej polityki i zmienić czcionkę. W tym miejscu  możesz opowiedzieć swoją historię i przedstawić się użytkownikom. 

Metody płatności

METODY PŁATNOŚCI

Karty kredytowe/debetowe
PAYPAL

Płatność gotówką

FAQ

FAQ

  • Czy mogę wstawić do FAQ obraz, film lub gif?
    Tak. Aby dodać media, wykonaj następujące czynności: 1. Wejdź w Ustawienia aplikacji 2. Kliknij Zarządzaj FAQ 3. Utwórz lub wybierz pytanie, do którego chcesz dodać media 4. Podczas edytowania odpowiedzi kliknij ikonę filmu, obrazu lub GIF 5. Dodaj media z biblioteki i zapisz.
  • Jak dodać nowe pytanie i odpowiedź?
    Aby dodać nowe często zadawane pytanie, wykonaj następujące czynności: Kliknij przycisk „Zarządzaj FAQ” Na pulpicie strony kliknij „Dodaj nowy”, a następnie wybierz opcję „Pytanie i odpowiedź” Każde nowe pytanie i odpowiedź należy przypisać do kategorii Zapisz i opublikuj Zawsze możesz edytować często zadawane pytania, zmieniać ich kolejność i wybierać inne kategorie.
  • Jak edytować lub usunąć tytuł „FAQ”?
    Możesz edytować tytuł w Ustawieniach aplikacji. Jeśli nie chcesz wyświetlać tytułu, po prostu wyłącz tytuł w obszarze „Informacje do wyświetlenia”.
  • Co to jest sekcja FAQ?
    Sekcja FAQ zawiera często zadawane pytania dotyczące Twojej firmy, na które możesz szybko udzielić odpowiedzi, np. „Dokąd firma dostarcza produkty?”, „Jakie są godziny otwarcia?” lub „Jak można zarezerwować usługę?”. Często zadawane pytania to świetny sposób, aby ułatwić użytkownikom poruszanie się po stronie, a nawet poprawić jej pozycję w rankingu SEO.
bottom of page